Nederland – Zweden, de wedstrijd waarbij het voor sommigen helemaal niet uitmaakt wie er wint, en voor sommigen juist meer dan alle andere wedstrijden.
En dat nog wel op midzomerdag. Desondanks met een stampvolle zaal, en de sfeer zat er goed in! Niet alleen het Nederlands elftal heeft zich van zijn beste kant laten zien, ook de Oranjesupporters op de ambassade. Er werd enthousiast meegejuicht, gezongen en gedanst.
Geniet nog even na met de foto’s hieronder en we houden jullie op de hoogte van toekomstige kijkavonden afhankelijk van hoe ver Nederland het schopt (en de tijden waarop ze spelen!).


















Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.